Kontakt z nami:
64-500 Szamotuły
ul. Szczuczyńska 60
telefon: 61/ 29 29 091
telefon/fax: 61/ 29 20 712
e-mail: piwszamotuly@wiw.poznan.pl
epuap: /PIWSzamotuly/SkrytkaESP
doręczenia elektroniczne ADE: AE:PL-86848-87625-WVBDB-13
NIP: 7871813359 REGON: 631276943
Godziny pracy:
- poniedziałek 7.00 – 18.00
- wtorek 7.00 – 15.00
- środa 7.00 – 15.00
- czwartek 7.00 – 15.00
- piątek 7.00 – 15.00
Sprawy pilne w godzinach 1500 do 700 oraz całodobowo w dni wolne od pracy
proszę zgłaszać - pod numer telefonu: 603 678 003
Sprawy można zgłaszać bezpośrednio w inspektoracie, telefonicznie, listownie lub drogą mailową na podane powyższe dane. W przypadku wniosków o wydanie zaświadczeń lub przy konieczności wystawienia decyzji, pobierane są opłaty skarbowe. Osoby załatwiające sprawy poprzez pełnomocnika zobowiązane są uiścić opłatę skarbową za pełnomocnictwo. W inspektoracie nie ma możliwości dokonywania opłat, dlatego składając wniosek o załatwienie sprawy należy dostarczyć potwierdzenie dokonania przelewu.
Opłaty należy uiścić na konto Urzędu Miasta i Gminy w Szamotułach.
Numer konta: 25 1010 1469 0068 9722 3100 0000.
Opłata skarbowa za wydanie decyzji – 10 zł
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł
Opłata skarbowa za pełnomocnictwo – 17 zł